Dronninglund Cup 2015 – Rejseplan

drcup-267x109Kære HUKKERE – så er planen klar. Vi er p.t. 56, der skal til Dronninglund Cup i Nordjylland. Der er flere på vej.

Afrejse: Mandag den 6. juli. Mødetid kl. 9.30 ved Egedalshallen.

Hjemkomst: Lørdag den 11. juli ca. kl. 19.00 ved Egedalshallen.

Vi bliver hentet i bus. Hvis du bliver køresyg, så findes der armbånd mod dette, som kan købes på apoteket. Jette kan varmt anbefale dette.

Husk på rejsen til Dronninglund: Alle skal have 1 madpakke med til frokost + evt. frugt + drikkedunk. Der må ikke spises popkorn, chips, kiks eller noget tilsvarende i bussen.

Praktiske oplysninger:

Hvis der bliver ringet hjem, fordi der evt. er problemer, så kontakt Jette 53 36 90 45.

Stævnekontor: Dronninglund Cup, Rørholtvej 20, 9330 Dronninglund, Tlf. 98 84 44 77.

Hvis der skal sendes brev, så send i god tid, ellers når det ikke at komme frem, mens vi er der.

Hvis der medbringes mobiltelefon, så aftal at der ringes efter kl. 17.00. Men husk, at netop opkald hjem kan skabe hjemve og hvis aftalen glipper en aften,  ikke at blive nervøse. Hvis I ikke hører noget, har børnene det godt.

Overnatning og bespisning:

HUK skal bo på samme skole som sidste år. Lige overfor svømmehallen, hvor der er gratis adgang. Vi tager med stævnebussen til stadion, det tager ca. 10 min.

Spisning foregår på Dronninglund Gymnasium: Morgenmad fra 7-10, frokost 12-14.30, aftensmad 17-20.

Lommepenge:

Lommepenge kan med fordel afleveres til Jettes ”bank”, når vi kommer til Dronninglund.

Gerne i en kuvert med navn + beløb.

Der kan hæves hver dag hos Jette.

Bagage:

Vi vil anbefale, at I får en taske/kuffert med hjul. Alle har meget bagage med. I skal selv kunne transportere egen bagage.

Ikke noget med bagage der er bundet sammen med snore.

Til pigerne – Lad nu være med at tage mere tøj med end I får brug for.

Huskeliste:

  1. Enkelt Luftmadras eller soveunderlag. Der er ikke plads til de store madrasser.
  2. Sovepose ( + evt. sovedyr)
  3. Håndboldsko/udendørs og indendørs, shorts, strømper, undertøj, nattøj, T-shirts samt lange træningsbukser.
  4. Badetøj – vi bor tæt på svømmehallen.
  5. Tøj til aftenaktiviteter – der er alkoholfri sammenkomst alle aftener i Dronninglundhallerne.
  6. Evt. regntøj + varm trøje eller jakke ( Husk vi er ude hele dagen)
  7. Toiletartikler, solcreme/solhat og håndklæde.
  8. Drikkedunk til bussen/kampene.
  9. Hvis der medbringes medicin – vil vi gerne vide dette. Giv træneren besked.
  10. Sygesikringskort. Eller kopi heraf.
  11. Myggespray
  12. Sandaler – det er ikke godt at gå i gummisko hele dagen.
  13. Underholdning (radio, kort, spil, blade m.v.)

Informationsmøde.

Straks efter indkvarteringen vil der blive aftalt sengetider og regler.

Følgende trænere skal med:

  • U 12 piger – Thomas
  • U 12 drenge – Louise Connie
  • U 14 piger – Mulle
  • U 14 drenge – Per  Trænerne hjælper hvor der er behov.
  • U 16 piger – Jette
  • U 16 drenge – Christopher

p.t. 49 spillere + 7 ledere.

Løbende information før og under Dronninglund Cup:

Der kan findes meget mere information om Dronninglund Cup på www.dronninglundcup.dk før og under stævnet.

Hvis vi får tid vil vi sende lidt om hvorledes dagene gåer til hjemmesiden www.hukhaandbold.dk

Årets Dronninglund T-shirts kan bestilles på hjemmesiden for stævnet + købes når vi kommer derover.

Hvis der er yderligere spørgsmål – så ring til Jette.